Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2008 21:24 - Буква"М"/ 1 /
Автор: ri4ivul Категория: Музика   
Прочетен: 4801 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 29.12.2022 20:45



  • Мария Ангелова  -- бас китара, вокал

Родена......................


" The sladors "                                                               



  • Мая Денчева      -- Сопран

Родена на ................. 19   г.


" Българка - Гетов ", " Веселина оркестър ", " Антея ", " АВРЕНА ", " ДРАГОСТИН ФОЛК ", ЕФТИМ ЧАКЪРОВ, 
                                                                         
                                                                                                                                                                    

  • Милен Марчев      -- бас  китара

Роден.........................


Журналист.
ПРОДУЦЕНТ в NEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY                            
" БТР "                                                                         

  • Мадлен                    -- вокал

Родена...........................



" Антибиотика "                                                             

  • Милен Лазаров Венков"МИМО"-- барабани

   Роден   на .............1976 г. във Вършец.


" Инкубатор ", " Ескорт ", " Адепт ", " Амузия ", " M.O.G.", " Lab For Madnes ", " Северозападняците "                              











Тагове:   манолски,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Имам молба към човека,създал блогът да ме свърже по някакъв начин с Максим Горанов.Аз съм от Русе,но съм съпруга на негов приятел и съученик от Математич.гимн.в
02.08.2009 17:45
Моля да ме свържете по някакъв начин с Максим Горанов.Моят съпруг Ангел Влайков е негов съученик и приятел.Вадил му е зъб в домашна обстановка с клещите на баща си,зъболекар.Уви!Когато дърпал болния долен зъб счупил здрав горен.С този коментар през 1979г.ме запознаха с този известен музикант-инструменталист,композитор и т.н.т.Аз ще си позволя да споделя своята единствена лична чечта.Тъй като от десетина години пиша стихове,разкази,от време на време ми ги отпечатват,има една песен,написана от русенски композитор,много хубава,но и той като мен е любител и тотално неизвестен в страната.На него му трябва популярен поет,а на мен известен,вече признат композитор.Мисля,че имам какво да предложа,но не зная как да сеи свържа с Максим или с който и да е друг.Познавам Михаил Белчев,той се изказа много ласкаво за моите стихове,разменихме си стихосбирките и това е!Аз си останах с прекрасните спомени от него и чаровната му съпруга Кристина,а и за какво са му моите текстове,като си има по-добри свои?!Запознавала съм се и с доста певци,но не и с композитори.Работех 22г.на рецепция на хотел!Дори съм превързвала пръста на солокитариста на "Супермакс"Ако някой композитор пожелае да се свърже с мен,добре,но предпочитам да Ми помогнете за Максим Горанов.Попфолк не обичам,но еднта нощ скочих и написах бълг.текст за песента от турския сериал по Нова тел.от 15ч."Мелодията на сърцето",обаче нямам представа как се превежда оригиналният текст.Бих била щастлива ако я запеят на български!С моят текст,естествено. Благодаря предварително,макар че нямам представа дали е възможно по този начин да се сдобия с координатите нва Максим Горанов.Аз също като тнего съм зодия риби и вярвам,че би се получил добър ефект,ако обединим своите възможности.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ri4ivul
Категория: Музика
Прочетен: 2189160
Постинги: 2814
Коментари: 133
Гласове: 16892
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930